του Β΄ παγκοσμίου Πολέμου, τον αντίκτυπο τους στην παγκόσμια και ελληνική
λογοτεχνία, τις προσωπικές τους τοποθετήσεις απέναντι στον πόλεμο και τον
φασισμό. Ειδικότερα , οι μαθητές ενός τμήματος της Β τάξης του σχολείου μας
διερεύνησαν τον χάρτη της ελληνικής και παγκόσμιας λογοτεχνίας, πρότειναν
βιβλία, επέλεξαν κείμενα και τα παρουσίασαν. Μαθητές άλλου τμήματος της Β
Τάξης επεξεργάστηκαν ταινία κινουμένων σχεδίων σύντομης διάρκειας για
την άνοδο του Ναζισμού, εξέφρασαν και αποτύπωσαν με μοναδικό και
δημιουργικό τρόπο τους προβληματισμούς, τις σκέψεις, τα συναισθήματα και
τα συμπεράσματα τους για την άνοδο του φασισμού και τον ρόλο της
εκπαίδευσης. Ακόμη, μέσα από τη διερεύνηση ιστορικών πηγών οι μαθητές
άλλων τμημάτων της Β τάξης κατέγραψαν την πορεία της Ελλάδας στον Β Παγκόσμιο Πόλεμο, την τοπική τους ιστορία για την Βουλγαρική κατοχή στην Καβάλα και τον διωγμό των Εβραίων στην πόλη μας. Οι παρουσιάσεις των μαθητών ενσωματώθηκαν και παρουσιάστηκαν μαζί με την προβολή ιστορικών video και αληθινών εικόνων /ντοκουμέντων για τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και το Έπος-την αντίσταση-την Κατοχή στην Ελλάδα. Προβλήθηκαν με τη μορφή video/mp4 σε όλα τα τμήματα του σχολείου
ξεχωριστά με τη συνοδεία των καθηγητών τους. Το σύνολο των μαθητών παρακολούθησε πολύ προσεκτικά και με ενδιαφέρον την επιμορφωτική αλλά και ελκυστική οπτικοακουστικά και μουσικά προβολή.